Maak uw campagnes meetbaar!
Na elke succesvolle mailing kan u een uitgebreid real-time verslag met alle statistieken raadplegen. Volg wie je campagne opent, of er doorgeklikt wordt op hyperlinks, hoeveel bounces of terugkerende mails er zijn, wie zich uitschrijft, en nog veel meer. Je kan daarnaast ook campagnes vergelijken en zien welke elementen een bepaalde campagne succesvoller maken.


Google Analytics integratie
Als gebruiker van Google Analytics kan u verschillende bronnen van herkomst definiëren: kwamen bezoekers van een bepaalde website? Of kwamen ze via een e-mail? In myMailMarket kan u dit definiëren een stuk sneller en eenvoudiger maken: u duidt enkel en alleen bij het aanmaken van uw campagne aan dat de hyperlinks in de e-mail moeten getraceerd worden door Google Analytics.


Bounces of terugkerende mails
Eén van onze belangrijkste doelen is dat uw campagne in de inbox van uw ontvanger terecht komt. Dat is de reden waarom ons systeem aangeeft bij welke ontvangers de e-mail niet toekwam. Een bounce of terugkerende mail kan worden veroorzaakt omwille van diverse redenen, en deze redenen worden ingedeeld in "harde" of "zachte" bounces.


Exporteer alle data
Uw e-mailadressen zijn te allen tijde in uw bezit. U kunt dus altijd alle gegevens importeren en exporteren in Excel, tekst of xml-formaat. Ook alle rapporten zijn te downloaden in pdf-formaat.